Podpora nereaguje, dostali ste moju správu?

Na každú správu naša používateľská podpora reaguje do niekoľkých hodín, najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa. Prijatie každej správy, resp. každé prvé správy vo vlákne, je potvrdené automatickou odpoveďou s číslom konverzácie. Ak ste túto správu nedostali, pravdepodobne k nám váš dotaz nedoputoval, napr. z dôvodu veľkej prílohy.

Stáva sa tiež, že naše odpovede neskončia v prichádzajúcej pošte vašej mailovej schránky, a je nutné pozerať ich napr. v spame.

Prílohy väčšie ako 10 MB odporúčame posielať napr. cez službu uschovna.sk.

Skontrolujte, či sa naše správy nezatúlali do spamu, nevyžiadanej pošty, koša, apod.

Toto nepomohlo? Napíšte nám… Napíšte nám…