FAQs – často kladené obchodné a licenčné otázky

Aký je rozdiel medzi skúšobnou a licencovanou verziou programu?

Ako mám postupovať pri online nákupe novej licencie či predĺžení?

Akým spôsobom je možné platiť za Zoner Studio?

Je možné zaplatiť bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou?

Ako zistím, či mám nastavené automatické predĺženie licencie, a ako ho zruším?

Ako môžem prejsť na mesačné platby?

Objednal som, ale nedostal som od vás žiadny email. Čo mám urobiť?

Na ako dlho je možné program predplatiť?

Keď mi licencia končí za dva mesiace a predĺženie zakúpim teraz, od kedy bude licencia predĺžená?

Je možné licenciu predĺžiť aktivačným kódom?

Zakúpil som si novú licenciu pod iným e-mailom, ako zariadiť, aby sa licencia nadviazala na tú existujúcu?

Čo sa stane s programom, keď nepredĺžim predplatné?

Ako zrušiť predplatné?

Je možné zakúpiť staršiu verziu?

Ako nainštalujem staršiu verziu programu?

Poskytujete zľavu ZŤP?


Aký je rozdiel medzi skúšobnou a licencovanou verziou programu?

Skúšobná a licencovaná verzia programu je totožná, za predpokladu, že nainštalujete pomocou inštalátora z našich stránok, ktorým získate vždy aktuálnu verziu programu. Každý nový používateľ má k dispozícii 7 dní zadarmo na skúšku.

Po jarnej a jesennej aktualizácii môžu používatelia bez aktívnej licencie využiť ďalších 7 dní skúšobného obdobia na vyskúšanie noviniek, aj keď už skúšobné obdobie využili.

Skúšobnou verziou sa rozumie časovo obmedzená možnosť vyskúšať program v plnom rozsahu.

Ako mám postupovať pri online nákupe novej licencie či predĺžení?

Podľa toho, o akú licenciu máte záujem, alebo akú licenciu vlastníte, je potrebné tak urobiť cez zodpovedajúcu objednávku.

Akým spôsobom je možné platiť za Zoner Studio?

  • Platobnou kartou online

    Do niekoľkých minút po zaplatení vám na e-mail zašleme všetky údaje potrebné na aktiváciu licencie. Prijímame platobné karty Visa/Visa Electron, MasterCard/Maestro, MasterCard® Mobile. Transakciu zabezpečujú platobná brána GP Webpay alebo platobná brána spoločnosti Tatra Banky.

  • PayPalom

    Podobne ako pri platbe kartou obdržíte na email do niekoľkých minút po zaplatení všetky údaje potrebné pre aktiváciu licencie.

  • Google Pay

    Do niekoľkých minút po zaplatení vám na e-mail zašleme všetky údaje potrebné na aktiváciu licencie.

  • Bankovým prevodom

    Na uvedenú e-mailovú adresu zašleme potvrdenie a výzvu na úhradu objednávky zo zoner.sk. Po pripísaní platby (väčšinou 2-3 pracovné dni) vám na e-mail zašleme všetky údaje potrebné na aktiváciu licencie.

  • Dobierkou cez Slovenskú poštu, GLS a Zásielkovňu

    Pri objednaní darčekovej krabičky Zoner Studia, knižky alebo oblečenia s logom môžete zaplatiť aj dobierkou. Túto službu ponúkajú Slovenská pošta, GLS a Zásielkovňa. Dobierka môže zvýšiť cenu objednávky.

  • Faktúra so 14-dňovou splatnosťou (komerčné a školské licencie)

    Pri komerčných a školských licenciách je na vyžiadanie možná aj platba na faktúru so splatnosťou. Kontaktujte nás na objednavky@zoner.sk.

Doklad o zaplatení je dostupný do 24 hodín od nákupu na Zoner účte | Platby a objednávky.

Je možné zaplatiť bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou?

Platba prevodom z účtu je k dispozícii v každej objednávke. Pre zadanie platby prevodom je nutné vytvoriť objednávku a vybrať v kroku 3/5 Prevod z účtu. Po potvrdení objednávky sa vám zobrazia platobné údaje, ktoré obdržíte aj do e-mailovej schránky.

V takto potvrdenej objednávke dostanete unikátny variabilný symbol, vďaka ktorému sa vaša platba po prijatí správne spojí s vašim účtom a licencia sa automaticky aktivuje či predĺži.

Platba prevodom môže trvať až 3 pracovné dni. Prijatie platby vám potvrdíme e-mailom.

Ako zistím, či mám nastavené automatické predĺženie licencie, a ako ho zruším?

Automatické predĺženie licencie je možné nastaviť v objednávke novej licencie či predĺženia pri platbe kartou či PayPalom. Či je nastavené, je možné overiť v Zoner účte pri svojej licencii v sekcii Licencie a platby, kde je možné automatické predĺženie kedykoľvek zrušiť.

Ako môžem prejsť na mesačné platby?

Zmenu na ročnú licenciu s mesačnými platbami je možné vykonať v objednávke predĺženia licencie. Možnosť zmeniť ročnú úhradu na mesačnú je dostupná mesiac pred vypršaním aktuálnej licencie.

Pokiaľ licencia končí 1.12.2025, od 1.11.2025 je možné v objednávke predĺženia zvoliť mesačné platby.

Objednal som, ale nedostal som od vás žiadny e-mail. Čo mám robiť?

V prvom rade skontrolujte spamovú zložku vašej e-mailovej schránky, kam sa ukladá nevyžiadaná pošta, a kôš.

Pokiaľ e-mail od nás nedohľadáte, kontaktujte nás na podpora@zoner.sk.

Na ako dlho je možné program predplatiť?

Licencia programu je k dispozícii ako predplatné na 1 rok. Licenciu je možné platiť aj mesačne, ale aj pri mesačných platbách vzniká záväzok platiť po dobu 1 roka.

Pre možnosti zakúpenia licencie na dlhšie ako 1 rok nás kontaktujte na objednavky@zoner.sk.

Keď mi licencia končí za dva mesiace a ja si kúpim predĺženie teraz, odkedy mi bude licencia platiť?

Nech už predĺženie zakúpite kedykoľvek, plynule sa nadviaže na deň, kedy končí pôvodná licencia.

Ak vám končí licencia 15. decembra, predĺženie bude vždy platiť od 16. decembra.

Je možné licenciu predĺžiť aktivačným kódom?

Aktivačné kódy slúžia len na začatie nového predplatného. Ak aktivačný kód zadáte na Zoner účet, kde už máte bežiace predplatné, vytvorí sa vám druhá nesúvisiaca licencia s platnosťou od dátumu vloženia.

Pre možnosti predĺženia licencie aktivačným kódom nás kontaktujte na objednavky@zoner.sk.

Zakúpil som si novú licenciu pod iným e-mailom, ako zariadiť, aby sa licencia nadviazala na tú existujúcu?

Zoner účty je možné zlúčiť, samostatné licencie pod rôznymi účtami zlučovať štandardne nie je možné.

Pre možnosti zlúčenia licencií nás kontaktujte na objednavky@zoner.sk.

Čo sa stane s programom, keď nepredĺžim predplatné?

Pokiaľ nestihnete predĺžiť predplatné včas, prepne sa vaša licencia do ochranného obdobia, kedy môžete s programom neobmedzene pracovať ešte ďalších 30 dní.

Po uplynutí tejto doby budete môcť program aj naďalej spúšťať, prezerať v ňom fotky a exportovať ich do štandardných formátov.

Predĺžením predplatného v ochrannom období dôjde k nadviazaniu na predchádzajúce bežiace predplatné.

Kúpite si licenciu 2. 9. 2023 a predĺženie predplatného objednáte až 30. 9. 2024. Druhý rok predplatného vyprší 2. 9. 2025.

Ako zrušiť predplatné?

Predplatné je možné zrušiť ku dňu výročia jeho zriadenia. Pokiaľ nemáte nastavené automatické predlžovanie, stačí nezaplatiť predplatné na ďalšie obdobie. Súhlas s automatickým predlžovaním predplatného môžete odvolať v nastavení Zoner účtu.

Je možné zakúpiť staršiu verziu?

Staršie verzie Zoner Studia už nevyvíjame, neponúkame a neposkytujeme ich ani ako bezplatné verzie. Aktuálne je k dispozícii iba predplatená licencia Zoner Studia.

Ako nainštalujem staršiu verziu programu?

Licenčné číslo staršej verzie programu je možné vložiť na Zoner účet. Pri prvom spustení staršej verzie sa do programu prihláste Zoner účtom pre aktiváciu licencovanej verzie. Pre viac informácií sa pozrite sem: Ako nainštalovať staršiu verziu programu.

Pri starších nevyvíjaných verziách programov nevieme poskytnúť technickú podporu.

Poskytujete zľavu ZŤP?

Zľavu pre držiteľov preukazu ZŤP neposkytujeme.

Toto nepomohlo? Napíšte nám… Napíšte nám…