Nedokončená inštalácia? Tu nájdete riešenie!
Nepodarilo sa nám načítať inštalátor.
Stiahnuté súbory sa nepodarilo rozbaliť.
Neznáma alebo poškodená verzia inštalátora.
Vaše zariadenie nespĺňa minimálne systémové požiadavky.
Prístup k priečinku „Packages“ bol odmietnutý.
Nedarí sa nám nájsť cestu k serveru.
Inštalácia sa zastaví na 90 – 97 % a ďalej nepokračuje
Nedarí sa importovať nastavenia
Nepodarilo sa nám načítať inštalátor.
Chyba 1, Chyba 12
Mrzí nás neočakávaná chyba, ktorá prerušila inštaláciu Zoner Studia. Pre úspešné dokončenie inštalácie prosím postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Reštartujte počítač.
- Skontrolujte, či antivírus, Windows Defender, Firewall či firemný Firewall neblokuje komunikáciu s download serverom, a skúste ich dočasne deaktivovať.
- Ešte raz stiahnite inštalačný súbor tu a spustite inštaláciu znova.
Kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese podpora@zoner.sk a priložte nižšie uvedené súbory, ktoré nájdete v adresári C:\ProgramData\Zoner\:
- Zoner.Installer.Log.txt,
- všetky súbory s príponou .gz.
Zložka ProgramData býva v predvolenom stave operačného systému je skrytá a pre vstup do nej je najskôr nutné povoliť zobrazovanie skrytých položiek v počítači.
Stiahnuté súbory sa nepodarilo rozbaliť.
Chyba 1008
Mrzí nás neočakávaná chyba, ktorá prerušila inštaláciu Zoner Studia. Pre úspešné dokončenie inštalácie prosím postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Reštartujte počítač.
- Skontrolujte, či antivírus, Windows Defender, Firewall či firemný Firewall neblokuje komunikáciu s download serverom, a skúste ich dočasne deaktivovať.
- Ešte raz stiahnite inštalačný súbor tu a spustite inštaláciu znova.
- Aby sa inštalácia spustila, uistite sa, že sa inštalačný súbor nachádza v Stiahnutých súboroch a volá sa zps.exe.
Kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese podpora@zoner.sk a priložte nižšie uvedené súbory, ktoré nájdete v adresári C:\ProgramData\Zoner\:
- Zoner.Installer.Log.txt,
- všetky súbory s príponou .gz.
Zložka ProgramData býva v predvolenom stave operačného systému je skrytá a pre vstup do nej je najskôr nutné povoliť zobrazovanie skrytých položiek v počítači.
Neznáma chyba inštalácie.
Chyba 4, 14, 1001, 1012, 1016, 1021, 1022, 1028, 1030
Mrzí nás neočakávaná chyba, ktorá prerušila inštaláciu Zoner Studia. Kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese podpora@zoner.sk a priložte nižšie uvedené súbory, ktoré nájdete v adresári C:\ProgramData\Zoner\:
- Zoner.Installer.Log.txt,
- všetky súbory s príponou .gz.
Zložka ProgramData býva v predvolenom stave operačného systému je skrytá a pre vstup do nej je najskôr nutné povoliť zobrazovanie skrytých položiek v počítači.
Neznáma alebo poškodená verzia inštalátora.
Chyba 3, 5, 10, 15, 16, 18, 19, 1010
Mrzí nás neočakávaná chyba, ktorá prerušila inštaláciu Zoner Studia. Pre úspešné dokončenie inštalácie prosím postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Reštartujte počítač.
- Ešte raz stiahnite inštalačný súbor tu a spustite inštaláciu znova.
Kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese podpora@zoner.sk a priložte nižšie uvedené súbory, ktoré nájdete v adresári C:\ProgramData\Zoner\:
- Zoner.Installer.Log.txt,
- všetky súbory s príponou .gz.
Zložka ProgramData býva v predvolenom stave operačného systému je skrytá a pre vstup do nej je najskôr nutné povoliť zobrazovanie skrytých položiek v počítači.
Vaše zariadenie nespĺňa minimálne systémové požiadavky.
Chyba 7, 8, 9, 1003
Vašu inštaláciu nebolo možné dokončiť, pretože váš počítač nespĺňa minimálne systémové požiadavky. Pre spustenie a hladkú prevádzku Zoner Studia zvážte prosím upgrade svojho počítača. Zoner Studio je možné nainštalovať na operačný systém Windows 10 verzie 1809 a novšej.
Prístup k priečinku „Packages“ bol odmietnutý.
Chyba 17
Mrzí nás neočakávaná chyba, ktorá prerušila inštaláciu Zoner Studia. Pre úspešné dokončenie inštalácie prosím postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Reštartujte počítač.
- Skontrolujte, či antivírus alebo Windows Defender neblokuje prístup k priečinku C:\ProgramData\Zoner\Packages, a skúste ich dočasne deaktivovať.
- Ešte raz stiahnite inštalačný súbor tu a spustite inštaláciu znova.
Kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese podpora@zoner.sk a priložte nižšie uvedené súbory, ktoré nájdete v adresári C:\ProgramData\Zoner\:
- Zoner.Installer.Log.txt,
- všetky súbory s príponou .gz.
Zložka ProgramData býva v predvolenom stave operačného systému je skrytá a pre vstup do nej je najskôr nutné povoliť zobrazovanie skrytých položiek v počítači.
Nedarí sa nám nájsť cestu k serveru.
Chyba 21, 1000, 1005, 1006, 1007, 1009
Mrzí nás neočakávaná chyba, ktorá prerušila inštaláciu Zoner Studia. Pokiaľ sa objavuje toto chybové hlásenie, znamená to, že niečo vo vašom počítači blokuje programu prístup k našim serverom. Vyskúšajte nasledujúce kroky:
- Reštartujte počítač.
- Dočasne deaktivujte antivírus, Windows Defender, Firewall či firemný Firewall.
- Ak používate proxy server alebo VPN, tiež ich dočasne deaktivujte.
- Nájdite súbor “hosts” v priečinku C:\Windows\System32\drivers\etc (hosts je názov súboru),
- pre všetky prípady si urobte jeho záložnú kópiu,
- otvorte ho ako Správca podľa tohto návodu,
- vymažte riadok „0.0.0.0 account.zoner.com“ (ak tu je) a uložte,
- Ešte raz stiahnite inštalačný súbor tu a spustite inštaláciu znova.
- Skontrolujte, či nasledujúca zložka (či jej podzložky) nie je otvorená v prieskumníku, a zatvorte ju:
- C:\Users\***\AppData\Local\Programs\Zoner\ZPS X
*** = názov Vášho užívateľského účtu
Kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese podpora@zoner.sk a priložte nižšie uvedené súbory, ktoré nájdete v adresári C:\ProgramData\Zoner\:
- Zoner.Installer.Log.txt,
- všetky súbory s príponou .gz.
Zložka ProgramData býva v predvolenom stave operačného systému je skrytá a pre vstup do nej je najskôr nutné povoliť zobrazovanie skrytých položiek v počítači.
Inštalácia sa zastaví na 90 – 97 % a ďalej nepokračuje
Chyba 1002, 1015, 1025
Mrzí nás neočakávaná chyba, ktorá prerušila inštaláciu Zoner Studia. Ak používate tlačiareň alebo skener značky Brother, pravdepodobne dochádza ku konfliktu s ovládačmi tohto zariadenia. Vyskúšajte nasledujúce:
- Reštartujte počítač.
- Prihláste sa do svojho používateľského konta Windows.
- Spustite Správcu úloh (Ctrl+Alt+Delete) a prepnite sa do sekcie Podrobnosti.
- Nájdite procesy BrCtrlCntr a BrCcUxSys.
- Oba ukončite voľbou Ukončiť úlohu z menu pod pravým tlačidlom myši.
- Spustite inštaláciu programu Zoner Studio.
Pokiaľ tento postup chybu nevyrieši, kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese podpora@zoner.sk a priložte nižšie uvedené súbory, ktoré nájdete v adresári C:\ProgramData\Zoner\:
- Zoner.Installer.Log.txt,
- všetky súbory s príponou .gz.
Zložka ProgramData býva v predvolenom stave operačného systému je skrytá a pre vstup do nej je najskôr nutné povoliť zobrazovanie skrytých položiek v počítači.
Nedarí sa importovať nastavenia
Chyba 1029
Mrzí nás neočakávaná chyba, ktorá prerušila inštaláciu Zoner Studia. Vyskúšajte nasledujúce:
- Reštartujte počítač.
- Skontrolujte, či antivírus, Windows Defender, Firewall či firemný Firewall neblokuje komunikáciu s download serverom, a skúste ich dočasne deaktivovať.
- Vypnite akýkoľvek software tlačiarne alebo scannera.
- Ešte raz stiahnite inštalačný súbor tu a spustite inštaláciu znova.
- Inštaláciu je možné dokončiť, pokiaľ pri prvom kroku v pokročilom nastavení inštalácie nezvolíte možnosť Importovať nastavenia predchádzajúcej verzie, váš Katalóg bude v stave ako pri prvom spustení Zoner Studia.
Kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese podpora@zoner.sk a priložte nižšie uvedené súbory, ktoré nájdete v adresári C:\ProgramData\Zoner\:
- Zoner.Installer.Log.txt,
- všetky súbory s príponou .gz.
Zložka ProgramData býva v predvolenom stave operačného systému je skrytá a pre vstup do nej je najskôr nutné povoliť zobrazovanie skrytých položiek v počítači.