Vzdialená podpora
Službu Vzdialená podpora pre vás pripravujeme a bude dostupná už čoskoro
Vzdialená podpora je platená konzultácia so špecialistom užívateľskej podpory Zoner Studia.
V dohodnutom termíne sa s vami na 30 alebo 60 minút špecialista spojí telefonicky a cez vzdialený prístup pomocou služby TeamViewer sa na vašom počítači venuje vopred dohodnutým témam. Vďaka vzdialenému prístupu špecialista vidí na monitore to, čo vy, a dokáže ovládať kurzor vašej myši.
V rámci vzdialenej podpory vám poradíme s úpravami fotiek a videí, s nastavením prostredia programu alebo s technickým problémom, ktorý v Zoner Studiu máte.
S čím všetkým vám špecialista môže poradiť?
- Prevedie vás úpravami priamo na vašom počítači,
- vysvetlí vám základy práce so Zoner Studiom,
- preškolí nováčikov,
- ukáže základné a pokročilé funkcie programu,
- optimalizuje zobrazovanie, nastavenia alebo export,
- ukáže triky pre maximálne využitie všetkých funkcií,
- preverí problém s programom a buď ho vyrieši, alebo získa informácie a podklady nutné k ďalšiemu skúmaniu problému,
- poradí vám konkrétne pracovné postupy,
- a čokoľvek ďalšie.
Objednávka produktu Vzdialená podpora
Po zakúpení Vzdialenej podpory sa v Zoner účte v sekcii Služby a produkty zobrazuje prehľad zakúpených relácií, uplatnených aj (ne)naplánovaných.
Ako sa spojíme?
- Stiahnete si bezplatne Modul pre Vzdialenú podporu.
- Spustíte stiahnutý súbor ZS_Vzdalena_Podpora.exe, prečítate si vyhlásenie a odsúhlasíte ho.
- Spustí sa modul pre Vzdialenú podporu s vašim ID a heslom.
- Špecialista Zoner Studia sa s vami krátko pred potvrdeným termínom spojí telefonicky na kontakt uvedený v rezervácii.
- Poviete mu vaše ID a heslo, čo mu umožní pripojiť sa k vášmu počítaču.