Vzdialená podpora

Službu Vzdialená podpora pre vás pripravujeme a bude dostupná už čoskoro

Vzdialená podpora je platená konzultácia so špecialistom užívateľskej podpory Zoner Studia.

V dohodnutom termíne sa s vami na 30 alebo 60 minút špecialista spojí telefonicky a cez vzdialený prístup pomocou služby TeamViewer sa na vašom počítači venuje vopred dohodnutým témam. Vďaka vzdialenému prístupu špecialista vidí na monitore to, čo vy, a dokáže ovládať kurzor vašej myši.

V rámci vzdialenej podpory vám poradíme s úpravami fotiek a videí, s nastavením prostredia programu alebo s technickým problémom, ktorý v Zoner Studiu máte.

S čím všetkým vám špecialista môže poradiť?

  • Prevedie vás úpravami priamo na vašom počítači,
  • vysvetlí vám základy práce so Zoner Studiom,
  • preškolí nováčikov,
  • ukáže základné a pokročilé funkcie programu,
  • optimalizuje zobrazovanie, nastavenia alebo export,
  • ukáže triky pre maximálne využitie všetkých funkcií,
  • preverí problém s programom a buď ho vyrieši, alebo získa informácie a podklady nutné k ďalšiemu skúmaniu problému,
  • poradí vám konkrétne pracovné postupy,
  • a čokoľvek ďalšie.

Objednávka produktu Vzdialená podpora

Po zakúpení Vzdialenej podpory sa v Zoner účte v sekcii Služby a produkty zobrazuje prehľad zakúpených relácií, uplatnených aj (ne)naplánovaných.

Ako sa spojíme?

  1. Stiahnete si bezplatne Modul pre Vzdialenú podporu.
  2. Spustíte stiahnutý súbor ZS_Vzdalena_Podpora.exe, prečítate si vyhlásenie a odsúhlasíte ho.
  3. Spustí sa modul pre Vzdialenú podporu s vašim ID a heslom.
  4. Špecialista Zoner Studia sa s vami krátko pred potvrdeným termínom spojí telefonicky na kontakt uvedený v rezervácii.
  5. Poviete mu vaše ID a heslo, čo mu umožní pripojiť sa k vášmu počítaču.

Podmienky Vzdialenej podpory pre používateľov Zoner Studia

Toto nepomohlo? Napíšte nám… Napíšte nám…